Dank u Sinterklaasjes, Dank u, Dank u.... - Reisverslag uit Palmerston North, Nieuw Zeeland van Daniëlle Herkelman - WaarBenJij.nu Dank u Sinterklaasjes, Dank u, Dank u.... - Reisverslag uit Palmerston North, Nieuw Zeeland van Daniëlle Herkelman - WaarBenJij.nu

Dank u Sinterklaasjes, Dank u, Dank u....

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

07 December 2008 | Nieuw Zeeland, Palmerston North

Ik zag Sint zuchten en steunen
Want hij was Danielle kwijt.
Opschudding en chaos,
Waar kan ze nou zijn, die rare meid?
Dus Sint niet langer in het ongewisse gelaten
Heb ik mij gemeld.
Hij was juist in alle staten,
Nog net geen politiekorps besteld.

"Maar hoe nu verder?" vroeg de beste man.
Voor jou geen Sinterklaas dit jaar?
Met een glimlach kon ik zeggen: "nee, da's niet helemaal waar.
Want al ben ik nog zo ver van huis,
je hulpsinterklaasen hebben me gevonden.
En Sinterklaas met 25 graden heb ik daardoor aan den lijve ondervonden.
Ik kwam helemaal in de sfeer en daarom wil ik hen danken.
Dat ik ze (een beetje) mis steek ik niet onder stoelen of banken."

Harstikke lief dat jullie aan me dachten!
En dit gedicht zal het gemis vast en zeker verzachten ;)

Ook de onderhulpsinterklaasen zonder gedicht bedankt voor de support.
Want de "feedback" helpt mij inspireren en inspiratie is het sleutelwoord :)

Dikke kus en Pietegroetjes
Sintanielle






  • 07 December 2008 - 09:06

    Maartje:

    Hallo lieve Danielle.

    Zo te zien heb je toch een beetje een sinterklaasfeest gevierd. Bedankt voor je brief! De kinderen begonnen direct jouw liedje te zingen! (Over de ford). Erg leuk. Veel plezier nog daar en geniet er vooral van!

    Liefs van klas 6 en Maartje.

  • 07 December 2008 - 09:21

    Hey Daannntjeee !!!!:

    Hey lieve Daan,

    Nou ik heb nu pas alle berichten (schaam) je hebt leuke en mooie avonturen beleefd. Het is nu al weer een maand geleden dat je bent vertrokken de tijd gaat erg hard. Het is mooi dat je erg naar je zin hebt dat is heel erg belangrijk;) Ik mis je wel op het werk hoor:)
    Pas goed op je zelf, ik wacht af tot het volgende bericht. Have fun daar doe geen gekke dingen:) en vreemde capriolen.

    Groetjes,

    JJ

  • 07 December 2008 - 11:57

    Oma:

    Lieve Danielle,

    Sint is op zoek naar Danielle
    O, waar zal dat kind toch zijn
    Ze is nergens te vinden
    Dat vind ik helemaal niet fijn
    Wat moet ik nu met die geschenken
    Sint is heel diep aan het denken
    'N slimme Piet die wist het wel
    En trok bij Spoorloos aan de bel
    Die ging op zoek en dat was fijn
    Ze zou helemaal in Nieuw-Zeeland zijn
    Sint zei: dat is niet dichtbij
    Ik ben daarmee niet zo blij
    Maar Piet kwam op een goed idee
    We geven het aan Keesje mee
    En naar Nieuw-Zeeland gaat een mail
    Als Danielle thuis komt vindt ze het wel

    Liefs Sint en Zwarte Pieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Palmerston North

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2009

Eind goed. Al goed.

02 Maart 2009

Superstition?? Maybe...

23 Februari 2009

Trouble in paradise

30 Januari 2009

Ruilen?!?!

30 Januari 2009

Happy Australia Day!
Daniëlle

Actief sinds 25 Sept. 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 20532

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Canada

08 November 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: