Eind goed. Al goed. - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Daniëlle Herkelman - WaarBenJij.nu Eind goed. Al goed. - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Daniëlle Herkelman - WaarBenJij.nu

Eind goed. Al goed.

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

09 Maart 2009 | Nederland, Vaassen

Dappere Daan, je hebt het gered.
Vanavond weer lekker in je eigen bed.

Boerenkool met worst. Nog nooit heb ik zo uitgekeken naar een lekkere Hollandse stampot!
Na 30 uur vliegtuig in, vliegtuig uit en heel veel stil zitten tussendoor was ik blij als een kind met het speciaal voor mij gemaakte spandoek en de wachtende familie.
Ze zouden de ramen tussen de bagageband en de wachtruimte moeten verbieden! Het is zo gemeen, je kunt ze wel zien maar je kunt er niet bij. Ongeduldig wachtte ik op m’n tas om die vervolgens in de aankomsthal weer van me af te gooien en Mams een dikke knuffel te geven.
Dan Leo, Mars en Erwin en thuis zat een zieke Paps op me te wachten, met slingers en vlaggen!
Weggaan is fijn, weg zijn is fijn, maar thuiskomen is toch ook wel erg fijn.

Nu maar weer gauw aan het groene voer. Ik wil niets liever na de vet gebakken frieten, kipnuggets, broodjes kip met mayonaise en pizza.
Want ik zal maar bekennen, voor jullie het van iemand anders horen of zelf zien, dat dit konijnen dieet hard nodig is als ik weer in m’n achtergebleven spijkerbroeken wil passen.
Helaas is dit níet verholpen met een knappe kapper, die knippen namelijk alleen haar. Maar met een k(n)appersafspraakje vanmiddag is mijn háár in ieder geval weer zoals het was, beter zelfs vind ik.

Met de lente voor de deur voelt dit extra als een nieuw begin.
Ik zit vol nieuwe plannen, op zoek naar een nieuwe studie en het tennisseizoen komt er weer aan. Maar het belangrijkste op dit moment is zo snel mogelijk weer wat geld verdienen.
Paps en Mams hebben me heel erg lief gesponsord de afgelopen maand en met de onvoorziene omstandigheden de afgelopen twee weken zijn de kosten toch aardig opgelopen.
En nu heeft ook m’n fijne oude telefoontje me in de steek gelaten. Na een dienstperiode van maarliefst 5 jaar geef ik ‘m eerlijk gezegd geen ongelijk. Maar vervanging is niet goedkoop dezer dagen en dat zal dus ook nog wel even duren.
Tot die tijd ben ik thuis te bereiken en alle fanmail kan naar het bekende email adres ;)

Tot slot wil ik jullie allemaal nog heel erg bedanken voor de lieve berichtjes! En ook voor het lezen van alle verhalen, dat scheelt mij weer een hoop vertellen. Niet dat ik niet graag vertel natuurlijk, maar na vier maanden is het moeilijk in het kort samen te vatten wat ik allemaal heb gedaan, gezien en ontmoet. Het commentaar van m’n vader (“een beetje weinig foto’s”) ter harte genomen zal ik hierbij nog wat plaatjes toevoegen en nodig ik verdere geïnteresseerden uit om eens langs te komen, over een paar maandjes als alle foto’s veilig in een album zitten :)

De meesten van jullie zal ik binnenkort wel weer tegenkomen: let op bruine dikkerd ;)
Dus eh, ja, tot gauw dan maar!

  • 09 Maart 2009 - 18:45

    Bob:

    welkom

  • 09 Maart 2009 - 18:51

    Rob:

    bruine dikkerd :)

  • 09 Maart 2009 - 19:06

    Tess:

    Fijn dat je weer in Nederland bent! Het zal nog wel even duren voordat ik je, maar toch goed dat je weer wat dichterbij bent :)

    Liefs!

  • 09 Maart 2009 - 20:32

    JW:

    HUH?? :o

    Mijn gevoel zei me vanochtend nog, dat je over ongeveer 2 weken terug zou keren.

    Het "laat die bal maar lekker gaan"-conditieniveau,zou ik in die tijd nog mooi even opkrikken naar een "Als ik mijn best doe ,zou ik die bal,best wel eens kunnen halen"-waarde
    Niet dus :)

    Welkom terug !

  • 10 Maart 2009 - 06:10

    Christa:

    wat fijn dat je weer thuis bent!! welkom terug....

  • 10 Maart 2009 - 07:16

    Hans En Marianne:

    Hoi Dappere Daan,

    Dat klinkt nu toch beter dan Daantje Dapper na zo'n hele onderneming......
    Fijn dat je weer heel thuis bent en tot ziens.

  • 10 Maart 2009 - 11:53

    Schoonzusje:

    wat een mooie afsluiting met een aantal foto's.
    dat bruin is me wel opgevallen, maar dik? nee niet opgelet..

    ennuh.. gezellig dat je terug bent;)

  • 10 Maart 2009 - 18:52

    Ivon:

    DAAAAN!

    Goed dat je weer heelhuids bent gearriveerd! Wiek, Annemarije en ik hebben nog wat goed te maken volgens mij (A) Dat ga ik morgen meteen ff met ze bespreken;)

    Geniet van Nederland en vooral van het 'prachtige' lenteweer..

    Liefs Ivon

  • 11 Maart 2009 - 21:42

    Jeannine:

    Hoi Daantje Dapper,
    welkom terug in ons kikkerlandje.
    Ik vond het erg leuk om al je belevenissen te kunnen lezen. Je schrijfstijl is gezellig, ontspannen en vindingrijk! Veel succes in de toekomst met al je plannen en tot ziens,
    groeten van ons, Casper en Jeannine

  • 30 Maart 2009 - 12:34

    Frank Jonker:

    Hey Daan,

    Echt gave foto's, ziet er echt gaaf uit allemaal, nu weer in het saaie oude Apeldoorn.. Tot snel weer, x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vaassen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2009

Eind goed. Al goed.

02 Maart 2009

Superstition?? Maybe...

23 Februari 2009

Trouble in paradise

30 Januari 2009

Ruilen?!?!

30 Januari 2009

Happy Australia Day!
Daniëlle

Actief sinds 25 Sept. 2008
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 20541

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Canada

08 November 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: