Ruilen?!?! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daniëlle Herkelman - WaarBenJij.nu Ruilen?!?! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daniëlle Herkelman - WaarBenJij.nu

Ruilen?!?!

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

30 Januari 2009 | Australië, Sydney

Oke, jullie noemen jezelf een vriend of vriendin?!
Familie helpt elkaar altijd toch?!
Hier is DE kans om jezelf te bewijzen:
Duik in je kast en vis daar een paar leuke zomerjurkjes en korte broeken uit (jullie hebben ze toch niet nodig gna gna..).
Stuur deze, voldoende gefrankeerd uiteraard, naar:
Danielle Herkelman, Australië.
Als dank zal ik mijn te warme pyjamabroek, regenjas, sjaal en sloffen terug sturen.
Alvast bedankt!!


  • 30 Januari 2009 - 10:24

    Rob:

    tis onderweg

  • 30 Januari 2009 - 13:05

    Papa:

    ik heb wat ijsjes gestuurd, zitten in een blauwe envelop.

    kus van mama en papa

  • 30 Januari 2009 - 13:45

    Tess:

    Only an Aussie man can make you feel like a woman:

    A plane passed through a severe storm. The turbulence was awful, and things went from bad to worse when one wing was struck by lightning.

    One woman lost it completely.

    She stood up in the front of the plane and screamed, 'I'm too young to die,' she cried.
    Then she yelled, 'If I'm going to die, I want my last minutes on earth to be memorable! Is there anyone on this plane who can make me feel like a WOMAN?'

    For a moment, there was silence. Everyone stared at the desperate woman in the front of the plane. Then the man from Australia stood up in the rear of the plane.

    He was handsome, tall, well built, with dark brown hair and hazel eyes. Slowly, he started to walk up the aisle, unbuttoning his shirt as he went, one button at a time. No one moved. He removed his shirt. Muscles rippled across his chest. She gasped...

    Then, he spoke...

    'Iron this -- and then get me a beer.'


  • 30 Januari 2009 - 13:46

    Tess:

    Ook in Australie zijn ze erg vrouw-lievend ;-)

  • 30 Januari 2009 - 21:31

    Jurre:

    Oeh!, sloffen...daar ben ik naar op zoek!

    Ik ben er alleen nog niet over uit wat ik je terug kan sturen...dat wordt even in de kledingskast van mijn zussen neuzen.
    Leuk zo nu en dan wat van je te lezen!

    x Jur

  • 07 Februari 2009 - 14:53

    Tess:

    Ik heb iets grappigs gezien hier in Engeland (vind ik tenminste...). Het is een reclame bord van vliegtuigmaatschappij Air New Zealand. "A lot of people don't realise we fly to LA and Hong Kong. Why wouldn't we? We're going that way anyway. Air New Zealand. Is it just a Kiwi thing?" Leuk he?! Zit je trip door Australie er al bijna op? Vermaak je je nog een beetje? Ik moet nog 1 dag werken en dan heb ik lekker twee dagen vrij! :D Kijk ik echt naar uit! Wat ik nog ff wilde vragen: hoe kun je meer dan 10 foto's op je waarbenjij.nu krijgen? Wij werden in Brazilie gesponsord door paps en mams maar ik kan daar nu niets over vinden. Could you help me please?!

    Thanks!! Veel plezier daar nog!! :D

    LIEFS en een knuff!! xx

  • 08 Februari 2009 - 20:23

    Tess:

    Nou, ik heb de foto dinges al gevonden hoor! :D Kon het zomaar helemaal alleen af! :D ;)
    Dus meer foto's zullen volgen.

    Byyee!!

    xx

  • 18 Februari 2009 - 15:09

    Christa:

    He wat leuk, ik vond zomaar een kaartje in de bus met echte schapen. Als het er toch allemaal zo op lijkt kun je net zo goed terug komen:P Dan ga ik wel daarheen. Leuk, dan mag je een paar maanden op Samuel passen..... momenteel wil hij niet slapen en ligt hij te zeuren in bed. Interesse?!

    liefs, Christa

  • 19 Februari 2009 - 06:46

    Mijndert En Ria:

    Ha die Danielle,

    Heel hartelijk dank voor je kaart. Hoorden van je ouders dat je pas in maart terugkomt.
    Kikke hoor!
    Veel liefs van ons!

    Mijndert en Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2009

Eind goed. Al goed.

02 Maart 2009

Superstition?? Maybe...

23 Februari 2009

Trouble in paradise

30 Januari 2009

Ruilen?!?!

30 Januari 2009

Happy Australia Day!
Daniëlle

Actief sinds 25 Sept. 2008
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 20539

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Canada

08 November 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: