Welkom in Welly - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Daniëlle Herkelman - WaarBenJij.nu Welkom in Welly - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Daniëlle Herkelman - WaarBenJij.nu

Welkom in Welly

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

12 December 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Aangekomen in Wellington! Dat moeten we vieren!!
Eerst naar het gratis museum (Te Papa) en 's avonds naar de bar.
Dinsdagavond, bingo-avond. Dus, zoals je verwacht, het was afgeladen... Not! Als er twintig mensen waren, is het veel.
Maar het was er niet minder gezellig om.
Ik had besloten dat ik niet wilde winnen met Bingo want dan moet je naar voren komen, met het risico dat je BINGO vals is en je een liedje moet zingen en al die ongein.
Maar wat gebeurd er als je wilt winnen?! Precies, je wint niet, nooit!
Dus... wat gebeurd er als je NIET wilt winnen?! Precies...
Ik probeerde het nog stil te houden maar Mr Israel en Canada besloten het heel hard door de bar te schreeuwen om mij vervolgens van m'n barkruk af te duwen zodat ik wel naar voren moest. Grrr...
Maar dat was nog niet eens het ergste: Voor ik mijn prijs in ontvangst mocht nemen moest ik een gorilla nadoen...
Nou het was niet bepaald een gorialla, eerder een baby doodskopaap maar ze gingen akkoord.
$50 (dollar) aan drank van de bar. Dus het werd uiteraard NOG gezelliger! (zie foto`s)
Meer dan $50 aan drank en een mannelijke EN vrouwelijke aanbidder later besloot ik dat het genoeg geweest was. En mijn mannelijke apenveraders waren het gelukkig met me eens.
Dus weltrusten :)

Oja: Zorg ervoor dat je de ferry niet mist morgen (zaterdag)!!
Het is een aardig eindje zwemmen naar het Zuidereiland... ;)

Kus

  • 12 December 2008 - 12:57

    Tess:

    Jeetje Daan, wat een avonturen! En zoals je zelf zegt: echte avonturen! Berg beklimmen..tss! Ik voel me suf met m'n gestudeer :-p Maareh.. foto's van een hele gezellige bingo avond?! Ik wacht met smart! Dat is namelijk iets waar ik wel over mee kan praten (except the bingo part) ;)

    KUS!!

  • 22 December 2008 - 08:59

    Annemarije:

    Tjonge Daan, wat een avonturen heb je allemaal beleeft! Bizar gewoon, ik ben eerlijk gezegd wel een tikkeltje jaloers na het lezen van je verhalen en het zien van de foto's!! Net iets van wat meer uitdaging en spanning dan ik ondervind in ons kikkerlandje!! Nou ik wacht met smart op een volgend bericht!!
    Liefs liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2009

Eind goed. Al goed.

02 Maart 2009

Superstition?? Maybe...

23 Februari 2009

Trouble in paradise

30 Januari 2009

Ruilen?!?!

30 Januari 2009

Happy Australia Day!
Daniëlle

Actief sinds 25 Sept. 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 20478

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Canada

08 November 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: