In bruikleen aangeboden. Winterjas. - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Daniëlle Herkelman - WaarBenJij.nu In bruikleen aangeboden. Winterjas. - Reisverslag uit Vaassen, Nederland van Daniëlle Herkelman - WaarBenJij.nu

In bruikleen aangeboden. Winterjas.

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

01 Oktober 2008 | Nederland, Vaassen

Hallo hardwerkende en/of studerende brave burgers. Deze rebel gaat er weer van tussen...

Na me vorig jaar vol enthousiasme op de studie te hebben gestort ben ik er, iets minder enthousiast, afgelopen juli alweer uitgestort. Met een puntenlijst waarop er ééntje ontbreekt door een falen op de rekentoets. Ja die befaamde, of eigenlijk beruchte.
Maar goed, met frisse moed heb ik inmiddels een nieuw plan en dat is waarvoor jullie hier zijn. Ik neem jullie namelijk allemaal mee naar Nieuw Zeeland, en wel voor drie hele maanden zonder dat het jullie ook maar iets kost! "Waar vind je nou zo'n vriendje als ik?" (aladdin).

Ik heb mijn kamertje in Zeist moeten achterlaten samen met tal van vrienden en vriendinnen. Hier kwamen aardig wat traantjes bij kijken, dat mogen jullie gerust weten. Ik was inmiddels erg gehecht geraakt aan mijn paarse en olijfgroene muren!
M'n nieuw gekochte spulletjes bovenop m'n oude spulletjes gestapeld, woon ik nu weer in mijn kleine zolderkamertje in Vaassen. En ben ik vanaf nu nog vier weken werkzaam bij zowel de Belastingdienst als Restaurant Bogart's. Dit is ook wel nodig, want jullie mogen gratis met mij mee, maar wie zorgt er voor dit dappere meisje?! Nou?
Toch heb ik het er wel voor over. Ik denk dat maar weinig mensen hun winterjas in de kast kunnen laten wegstoffen zoals ik dat nu kan. Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten ga ik de zomer in aan de andere kant van de wereld. Gna gna gna...

Zaterdag acht november is het zover.
Dus zorg dat jullie er klaar voor zijn!

Liefs Daniëlle

  • 01 Oktober 2008 - 12:04

    Anouk:

    Wat lief dat ik mee mag!!En heel gaaf dat je gaat overwinteren!Succes met de centjes verdienen!
    Kus Anouk

  • 01 Oktober 2008 - 12:14

    Red:

    Jij speelt vals!

    Huidige lokatie:
    Nederlandse Antillen Nederlandse Antillen, Vaassen

  • 01 Oktober 2008 - 12:19

    Red:

    Ik heb trouwens nog wel een winterjas nodig.

  • 01 Oktober 2008 - 12:20

    Daan:

    Ja ja, het kan er maar weer één zijn. Meteen weer commentaar.
    Het is alweer opgelost hoor...
    En nee. JIJ krijgt mij jas niet!

  • 01 Oktober 2008 - 12:44

    Ireen:

    Daan!
    Echt super vet dat je gaat! Ik kijk uit naaaar al je mooi verhalen! Ben je toch nog een beetje bij me! :)
    Knuffel!

  • 01 Oktober 2008 - 13:28

    Aldo:

    Hey meis. Ik lees mee! En als je het zat bent, ben je hier nog altijd welkom.
    Liefs, je ex-bovenbuurjongen

  • 01 Oktober 2008 - 14:30

    Lieke:

    Ik ga mee! Zal mn pasgekochte winterjas de deur maar weer uit doen ;) Maar ik zie je nog vooraf! Volgensmij kun je je reis hard gebruiken na al dat werken! Liefs

  • 01 Oktober 2008 - 14:39

    Tess:

    Hey lieve Daan,

    Wel vreemd dat je nu helemaal in je upje een reis gaat maken. Ik was graag met je mee gegaan! Maar helaas, ik heb m'n toetsen gehaald en nu moet ik door studeren. Ik wens je heel veel plezier en avontuur toe.

    Dikke knuffel en kus!
    En oja... leg de rode loper maar vast want als eregast verdien ik natuurlijk wel en groots onthaal 31 oktober ;)

  • 01 Oktober 2008 - 15:21

    Nicole:

    Ga graag mee, had daar altijd al eens willen kijken,leukom je te mogen volgen
    liefs Nic

  • 01 Oktober 2008 - 17:50

    Rob:

    aladdin?

    gaan we nog een feestje vieren? :) supergaaf iig dat je daar naartoe gaat... ik ga gewoon mee! ben benieuwd wat we tegenkomen daar

    xx rob

  • 01 Oktober 2008 - 21:13

    Bart:

    Ben wel weer toe aan een reisje, ik denk dat ik van de week even dat ticket ga verzilveren dat je me gestuurd hebt ;) Ben je dit weekend ook van de partij? Ik ben weer een keertje thuisthuis. En anders veel plezier mocht ik je niet meer voor die tijd spreken.

    Cheers,

    Bart

  • 02 Oktober 2008 - 17:30

    Bob:

    hey daan goed bezig!!!
    en ik vind het heel tof van je dat ik ook een beetje mee mag!

    van't weekend nog in de stad??

    xx
    bob

  • 03 Oktober 2008 - 09:25

    Quintijn:

    Hoi Daniëlle,
    Wat leuk om van je te horen en fijn dat je zulke goede plannen hebt!
    Neem mij maar mee: ik blijf graag op de hoogte. Maar winterjassen heb ik eigenlijk al te veel, alhoewel wel nodig inderdaad.
    Nog een maandje werken en dan: alvast een goede start, ik hoor van je!
    Groetjes, Quintijn.

  • 07 Oktober 2008 - 18:37

    Erwin:

    Hee Schwester! Je hebt al bijna meer vlaggetjes dan ik. Pas op hè!

  • 11 Oktober 2008 - 13:28

    JW:

    Begin ik de tennisballen eindelijk over het net te krijgen..Staat er op de woensdagavond niemand meer om ze weer terug te slaan....... :(.

    Stinkend jaloers ,zal ik je avonturen uiteraard wel blijven volgen.

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vaassen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2009

Eind goed. Al goed.

02 Maart 2009

Superstition?? Maybe...

23 Februari 2009

Trouble in paradise

30 Januari 2009

Ruilen?!?!

30 Januari 2009

Happy Australia Day!
Daniëlle

Actief sinds 25 Sept. 2008
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 20479

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Canada

08 November 2008 - 06 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: